Kroniek van de Hulshoutse politiek – februari 2019

Op 22 februari 2019, over deze onderwerpen: Slimmerick van Hulshout, Verkiezingen 2018

N-VA Hulshout kiest een nieuw bestuur

Om de drie jaar kiezen alle N-VA-afdelingen in Vlaanderen een nieuw bestuur. Zo ook in Hulshout.

N-VA Hulshout blijft groeien!

Onze N-VA-afdeling kreeg het laatste jaar heel wat nieuwe leden. Vele onder hen waren nog niet actief binnen de partij, maar zijn enthousiast om hun steentje bij te dragen voor een veilig en welvarend Hulshout!

Nieuw bestuur

Begin dit jaar kozen de leden van N-VA Hulshout een nieuw bestuur. Ontslagnemend voorzitter Danny Mattheus gaf, na 6 jaar goed werk,  de fakkel door aan Kurt Winkelmans. Bea De Schutter neemt het ondervoorzitterschap voor haar rekening. We danken Danny uitdrukkelijk voor zijn jarenlange inzet en we zijn blij dat hij binnen het bestuur zijn ervaring met ons blijft delen.

De andere functies werden als volgt ingevuld: secretaris en jongerenwerking: Laura Kunnen; penningmeester: Dorien Van Opstal; ledenadministratie: Kurt Albert; communicatie: Wim Moris; organisatie: Sofie Van Lommel; huis-aan-huisblad: Bart Ceulemans.

De overige bestuursleden zijn: Hilde Bruynseels,  Jan Coenen, Britt De Ceuster, Alex Deckers, Myriam Deckers, Katrien Dehertog, Sandra Dupont, Steven Helsen,   Filip Laurijssen, Danny Mattheus, Tiny Moeskops, Stefaan Pelgrims, Gust Van den Bruel, Jan Van den Bruel, Luc Van den Vonder, Jef Van Hoof, Koen Van Hoogten en  Bart Volont.

U ziet, een sterk lokaal team om naar de Vlaamse en federale verkiezingen van 26 mei te gaan!

Kurt Winkelmans, afdelingsvoorzitter en gemeenteraadslid