Slimmerick van Hulshout – november 2018 – Onze N-VA-raadsleden

Op 15 november 2018

Met 8 raadsleden in gemeenteraad en OCMW

En met twee verkozenen in het bijzonder comité

Stellen wij ons de volgende zes jaar

Ten dienste van ‘elke’ Hulshoutenaar

U mag op ons rekenen ! De N-VA bestuurt mee!

(Lamoraal van Hulset)

Onze N-VA-raadsleden

10 verkozenen

Met 8 raadsleden in de gemeente-/OCMW-raad heeft de N-VA een sterke fractie om uw belangen te verdedigen. U wordt er de volgende 6 jaar vertegenwoordigt door 6 'oudgedienden' (zijnde Gust Van den Bruel, Dorien Van Opstal, Sofie Van Lommel, Kurt Albert, Kurt Winkelmans en Bart Ceulemans) en de 2 nieuwkomers Laura Kunnen en Stefaan Pelgrims.

In het bijzonder comité voor de sociale dienst (van het OCMW), dat de persoonsgebonden dossiers behandelt, kan u rekenen op 2 N-VA-raadsleden, namelijk vaste waarde Hilde Bruynseels en nieuwkomer Katrien Dehertog.

Bij hen kan u steeds terecht met vragen, problemen of voorstellen  .

Op onze website vindt u alle coördinaten: (www.n-va.be/hulshout).

Bedankt!

Helaas moeten we ook afscheid nemen van enkele mensen die de voorbije zes jaar het beste van zichzelf gaven in de gemeente- of OCMW-raad. We willen Myriam Deckers, Anne Swerts, Stef Mattheus, Koen Van Hoogten, Luc Van den Vonder en Danny Mattheus nadrukkelijk bedanken voor hun aanhoudende inzet en gedrevenheid. Zij zullen binnen onze partij nog steeds hun aandeel hebben.