Voorstelling: nieuw kernbestuur

Op 14 oktober 2023

Verkiezingstraject 2024

Een jaar voor de gemeenteraadsverkiezingen brengt N-VA Hulshout haar ploeg in stelling. We herschikken de bestuurstaken waardoor ieders kwaliteiten nog meer tot hun recht komen.

Nieuw dagelijks bestuur

De algemene leiding van de afdeling komt in handen van onze nieuwe voorzitter: Sofie Van Lommel. Sofie wordt in het dagelijks bestuur bijgestaan door Dorien Van Opstal als ondervoorzitter en door Dries Van Hoof, die door het bestuur aangeduid werd als lijsttrekker bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2024. Danny Mattheus (gewezen voorzitter) en Gust Van den Bruel (huidig fractievoorzitter) vervolledigen het kernbestuur.

Politieke mandaten

In de gemeenteraad blijven Kurt Albert, Bart Ceulemans, Gust Van den Bruel, Luc Van den Vonder, Sofie Van Lommel, Dorien Van Opstal en Kurt Winkelmans zich dagdagelijks inzetten voor onze gemeente en voor onze burgers.  In het bijzonder comité voor de sociale dienst leveren Hilde Bruynseels en Katrien Dehertog schitterend werk in de sociale dossiers. Daarnaast kan u steeds rekenen op onze overige bestuursleden.

N-VA Hulshout: een ploeg voor de toekomst!